När jag vid betalningen skulle ange min leveransadress så fick jag ett felmeddelande:
(min riktiga adress är inte Povägen 12345, men den följer ungefär samma format)
Sidan tycker alltså att jag har angett en adress som tillhör en postbox/postombud, vilket inte stämmer. Så jag börjar undersöka saken och inser att alla adresser som börjar med "Po" ger samma fel, exempelvis "Postvägen" och "Porslinsgatan".
Jag gräver vidare, och laddar ner Javascriptet som används på sidan och hittar den här kodraden:
Kod: Markera allt
e.match(/^\d.* /i) && !!e.match(/^ *((p\.|po|p o|p_o|p-o|box|bin|number|num)|((box|bin)[-. \/\\]?\d+)|(.*p[ \.]? ?(o|0)[-. \/\\]? *-?((box|bin)|b|(num)?\d+))|(p(ost)? *(o(ff(ice)?)?)? *((box|bin)|b)? *\d+)|(p *-?\/?(o)? *-?box)|post office box|((box|bin)|b) *(number|num)? *\d+|(num|number) *\d+)/i)
Så nu har jag alltså två alternativ:
1. Flytta till en ny adress
2. På nått sätt komma i kontakt med Tesla support och göra dem uppmärksamma på det här felet