Härnösand - Sundsvall Supercharger - Gävle Supercharger
Moderator: Redaktion
GRATTIS!!!bylund skrev:Bättre såhär?
Härnösand - Sundsvall Supercharger - Gävle Supercharger
+1TiborBlomhall skrev:Jaha, det gick snabbt.
Med nya kartan stämmer inte min gåta längre.
Tur ni löste den i tid
Herr X skrev:Vart är jag på väg?
På 10 poäng: den har vingar men kan ändå inte flyga.. (med nuvarande mjukvara)
Fast fusk, du sitter på mugghållarenHerr X skrev:
Försökte övertala frugan om att vi skulle ta 6-sätesvarianten innan jag lade beställningen men hon ville prompt ha 7 säten. Nu var det ingen skillnad i kostnad för mig och det går kanske demontera mittensätet någon gång i framtiden. Dessutom har jag nu garanterat framsätena till mig, antingen förar eller främre passagerarsätet. Barn och asiater tar inte heller lika mycket plats som välväxta svenskar. I Thailand sitter de utan problem 5 personer i bakre delen på pickupen...Herr X skrev:Fantastisk bil!
Nästa generation kvalitetskänsla från Tesla. Allt är snäppet bättre än vår nuvarande P85D. Detta känns som en premiumbil som kan konkurrera med de andra stora premium-märkena, såsom Hyundai, Kia etc.
6-sätes-varianten är mycket rymligare än 7-sätes. Jag är enormt glad att vi valde 6 säten.
Välj bara 7 säten om du absolut måste - 7-sätes har mycket mindre lagringsplats och är mycket trängre.
Det kan man! Slår vad om att några får rum i bagaget också. Skulle vara intressant att se ett rekord hur många som får rum i en Model S och en Model X.Pontus skrev:Ska man sitta som man gör i Thailand så är väl första frågan om man kan köra med vingarna uppe?