Trodde en granne som skaffat en Y nån vecka sedan hade den färgen, såg den två gånger i gatubelysning på kvällen men enligt fordonsregistret så var den vit.Foosa skrev:ja jävlar va quicksilver ser fin ut. jag ogillar spexiga fälgar, matta bilar, röda bromsklossar och allt sånt. men damn, den karossfärgen är fine.jimhalpert skrev:Jag har beställt vit med geminikapslar och tycker det ser trevligt ut. Helst av allt hade jag velat ha en LR Quicksilver, men då drar det iväg. Det här blir jättebra. Hämtar min nästa vecka i Trosta med vinterdäck beställda! Smaken är helt personlig som du sägerpejvic skrev:HAHAHACrazyGang skrev:Hur känns den jämfört med en LR? Saknas det klipp eller räcker det som finns? (Misstänker att du kanske har svårt att gissa mtp sommardäck)
, i sthlm är det kaos nu. från Trosta fram till motorvägen så var det 40km/h som gällde. På E4 var det 55km/h.
Testade faktiskt att stämpla några gånger men bilen kväver effektivt försöket. Det finns ingetsomhelst grepp någonstans att prova just nu.
Imorrn åker nog vinterhjulen på och jag kommer att köra bilarna parallellt för att jämföra. Hittills känner jag ingen skillnad alls.
Cleant och fint utan parkeringssensorerna, det gillade jag.
Jävligt fint med svart också. Vitt på Y känns sådär. Vitt på model3 känns mer rätt tycker jag. Men smaken är ju helt personlig.
Särskilt fult är det med Vit Y och Geminikapslar. Och nästan ännu värre när man tar av demKul att du är nöjd!
Vad heter Quicksilver i fordonsregistret?