- Karlstad natten mot måndag.
- Undrar varför det heter just Ödeshög?
- Åter Kalmar efter välförrättat värv (eller varv...)
Moderator: Redaktion
Hihi, det ingick i utelåsningstiden... Du minns att det inte gick att låsa bilen? Jag stannade lite längre bort och försökte igen. Då låste den med mig utanför... Tur att MoveAbout kan fjärrstyra bilen.Crappy skrev:Du glömde stilleståndstiden när du gav mig massoor av Telsainformation.
Du sa inte ett ord om att det var denna resa du var ute på.
Tack för tiden du gav till en dåraktig, fullkomlig främling som tvärnitar på en parkering för att han ser en ny tesla i stan
(För det var väl du?)
Ha! Jag har aldrig spelat poker men det kanske vore något...Crappy skrev:Pokerface? Då ska vi inte spela mot varandra, jag anade inget och då spelar jag en del. Snyggt! Eller som det heter WP
Tack!Alexander skrev:Stort grattis lator! Bra jobbat!
Vet ingen annan som verkligen behöver en Tesla som du lator. Känner mig bortskämd med två elbilar hemma men uppskattar allt eldrivet.lator skrev:Jag insåg just att jag på två hyrhelger med Tesla kört 643 mil!Nog tur att jag inte äger en...
Jag lånade en gång för några år sedan en Nissan Leaf i 10 dagar och körde på den tiden 200 mil. Den var införskaffad av Green Highway för att låta företagare i trakten pröva att använda elbil. Den hade gått 460 mil på fyra månader när jag fick tag i den... Vissa som lånade den hade bara kört 7 mil på en vecka!
Jag tror att jag ligger i lä om man skulle jämföra med Martinen. Han har tydligen bränt av ca 10000 mil på 15 månader, huvudsakligen i jobbet...Alexander skrev:Vet ingen annan som verkligen behöver en Tesla som du lator.
Att se det som en hobby är ju enda sättet att kunna ge sig själv tillstånd till dylika vansinnigheter och egentligen så är det ingen dyrbar hobby om man bortser från inkomstbortfall. Det handlar i mitt fall mycket om att få lägga ett större antal milen bakom ratten i olika Model S för att kunna bedöma vad jag anser är viktigt och nödvändigt vad gäller utrustning och performance. Problemet är där att de hyrbilar jag har hittat är ganska "snikutrustade" men jag har i alla fall kunnat jämföra att köra med och utan autopilot samt panorama och olika stolar. Jag måste därmed erkänna att om jag ska åka bak i en Model S så krävs det panorama tak om jag inte ska få nackspärr... (190 cm)danni skrev:Du har en grym hobby, latorSjälv har jag varit Tesla-ägare i snart ett år och har hunnit besöka fyra superchargers totalt...
Fungerar det med en S60 mellan Krokom och Mora? Det är ju 328km enligt Google maps... Med 158 i förbrukning så skall det väl gå men vågar man chansa?lator skrev:Lägsta förbrukning på en delsträcka som vanligt mellan Krokom och Mora. 158 Wh/km
Jag är ledig för uppdrag! Säg bara till... Kanske borde ta en tur i Norge.inCup1 skrev:du är bara för härlig Lator tycker Tesla snart borde hyra in dig som testpilot för deras ladd nätverk
Du är överkvalificerade för Norge.lator skrev:Jag är ledig för uppdrag! Säg bara till... Kanske borde ta en tur i Norge.inCup1 skrev:du är bara för härlig Lator tycker Tesla snart borde hyra in dig som testpilot för deras ladd nätverk
![]()
![]()
Försök bara ligga några km/h över hastighetsgränsen så ska det nog gå vägenlator skrev:Vem står för bil? Jag hinner inte på en helg...