kangru skrev:Räkna med att du kan få plats med två bakåtvända där bak och en vuxen också. Men se till att ta panoramataket så du får mer takhöjd så det blir lite lättare att få in och ut dem.rightnow skrev:Ja går det vore det ju grymt bra!Smutt skrev:Hade satt dom baklänges en i mitten och en bakom passagerare har inte provat men när jag hade små hade jag betydligt mindre bilar, men nu är jag bara 184cm
Skickat från min LON-L29 via Tapatalk
Du får in remmarna under sätet fast mitt under stolarna och inte vid bultarna, du kan dock dra bak dem sen.
Det taket ingår väl nu?
