Skrattade till lite när jag läste det du skrev gällande knappen för att öppna, den sitter inte alls naturligt till men om det är det enda du inte är nöjd med så ska man vara glad. Handtaget vill jag minnas funkar att hålla i men kan minnas fel.Sportbilsentusiasten skrev: ↑17 aug 2025 20:21Ja iX är en av de tystaste bilar jag kört. Sjukt kräsen på lågt buller och superbra stereo. iX har båda!
Nu gillar jag inte SUV men iX är skitcool och skön att ratta. Lätt den bästa Bimmern och den bästa el-SUV'en oavsett märke.
Synd att man inte sitter lika lågt som Taycan
Enda lilla kritiken är den märkligt placerade knappen för att öppna dörren. På tok för långt fram och inget handtag att hålla i då det blåser.
Annars toppklass.
BMW iX
Moderator: Redaktion
Re: BMW iX
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Pixii Home 10 kWh/10 kW
- Sportbilsentusiasten
Re: BMW iX
Ja är det inte mer man kan klaga på så är det kanonDafro skrev: ↑18 aug 2025 06:01Skrattade till lite när jag läste det du skrev gällande knappen för att öppna, den sitter inte alls naturligt till men om det är det enda du inte är nöjd med så ska man vara glad. Handtaget vill jag minnas funkar att hålla i men kan minnas fel.Sportbilsentusiasten skrev: ↑17 aug 2025 20:21Ja iX är en av de tystaste bilar jag kört. Sjukt kräsen på lågt buller och superbra stereo. iX har båda!
Nu gillar jag inte SUV men iX är skitcool och skön att ratta. Lätt den bästa Bimmern och den bästa el-SUV'en oavsett märke.
Synd att man inte sitter lika lågt som Taycan
Enda lilla kritiken är den märkligt placerade knappen för att öppna dörren. På tok för långt fram och inget handtag att hålla i då det blåser.
Annars toppklass.

Bilnjutare som äntligen köpt elbil
- C40 Twin Ultimate 2024, plus all extrautrustning
- MB E-klass 2018 AMG-paket, Burmester, akustikpaket, glastak, självkörande
- Miata ND 2017 Recarostolar, moddad motor/chassi för bana, Cup2-däck, omtunad för etanol
- C40 Twin Ultimate 2024, plus all extrautrustning
- MB E-klass 2018 AMG-paket, Burmester, akustikpaket, glastak, självkörande
- Miata ND 2017 Recarostolar, moddad motor/chassi för bana, Cup2-däck, omtunad för etanol