Väntrum model Y Juniper

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Archimedes73

Re: Väntrum model Y Juniper

Inlägg av Archimedes73 »

mirzoni skrev: 15 sep 2025 19:58
Medic skrev: 15 sep 2025 19:03
Du får definiera inbyteserbjudande samt inbytesoffert. Fick du 100 000 nedsatt när du skulle hämta ut nya bilen eller efter att ha skickat in bilder på skick?
Använder Teslas e-x-a-k-t terminologi här. Erbjudande gav de innan jag beställde. Offerten skickar de efter att jag beställt, betalat avgift, ordnat finansiering samt pratat alla detaljer kring leveransen.

V.g. Bilderna - den enda bilden med bilen Tesla vill ha i appen var en foto på en fälg med däcken (?). Inget annat - som förresten är i prima skick.
Konstigt.
Då har det nog blivit fel när du skulle lägga in bilder och information om din bil.
Man ska lägga in bild från båda sidor, fram, bak och på interiören. Utöver det även på instrument där mätarställning syns samt ett hjul.
Kontakta Tesla så kanske du får en ny värdering när du skickat in mer info.
Användarvisningsbild
mirzoni
Teslaägare

Re: Väntrum model Y Juniper

Inlägg av mirzoni »

Archimedes73 skrev: 15 sep 2025 20:25
mirzoni skrev: 15 sep 2025 19:58
Medic skrev: 15 sep 2025 19:03
Du får definiera inbyteserbjudande samt inbytesoffert. Fick du 100 000 nedsatt när du skulle hämta ut nya bilen eller efter att ha skickat in bilder på skick?
Använder Teslas e-x-a-k-t terminologi här. Erbjudande gav de innan jag beställde. Offerten skickar de efter att jag beställt, betalat avgift, ordnat finansiering samt pratat alla detaljer kring leveransen.

V.g. Bilderna - den enda bilden med bilen Tesla vill ha i appen var en foto på en fälg med däcken (?). Inget annat - som förresten är i prima skick.
Konstigt.
Då har det nog blivit fel när du skulle lägga in bilder och information om din bil.
Man ska lägga in bild från båda sidor, fram, bak och på interiören. Utöver det även på instrument där mätarställning syns samt ett hjul.
Kontakta Tesla så kanske du får en ny värdering när du skickat in mer info.
Allright det kan jag försöka. Ett sista försök. Tack, Archimedes73. Fkdm fick jag bara fota ett hjul. Kanske glitch i appen? Hm.
Skriv svar